Visualizzazione Stampabile
-
Citazione:
Originariamente Scritto da
Big Marino
come che te capiso, o ostia come che te capiso.
andando de sto paso sto ano me la dimentico la moto.
spero che sta altra setimana i me operi ai osi, po devo entro magio far l'operzion ai nervi, e po dopo riabilitasion, no sto ano vegnaro a far de apri pisda co l'auto. no me lasč a casa de sicuro
apri pizda ?
-
Citazione:
Big Marino
spero che sta altra setimana i me operi ai osi, po devo entro magio far l'operzion ai nervi, e po dopo riabilitasion, no sto ano vegnaro a far de apri pisda co l'auto. no me lasč a casa de sicuro
Che figo!..:w00t::w00t:..cussė cavo e borse daea moto e te ne porti tutto ti in macchina......El B.o.B. el se movarā col mezzo tecnico de supporto ogni volta che va far un giro........altro che parigi-dakar
:biggrin3::biggrin3:
-
Citazione:
Gian
Che figo!..:w00t::w00t:..cussė cavo e borse daea moto e te ne porti tutto ti in macchina......El B.o.B. el se movarā col mezzo tecnico de supporto ogni volta che va far un giro........altro che parigi-dakar
:biggrin3::biggrin3:
:biggrin3: brao... e ghč metten un bel adesivo sul cofano del BoB, la scritta BoB sulle fiancate, e la scritta Birėn on Bike sul lunotto!! :biggrin3:
-
Citazione:
steo
:biggrin3: brao... e ghč metten un bel adesivo sul cofano del BoB, la scritta BoB sulle fiancate, e la scritta Birėn on Bike sul lunotto!! :biggrin3:
.......ahahahahahahahaha.....la BOBCAR.....
-
buona fortuna,io č da lunedė ke sono tra letto e divano cn febbre ke oscilla dai 38 ai 39e mezzo.una tosse esagerata e male alle ossa...questa australiana č proprio potente...
-
Citazione:
Big Marino
ma chissā mi avranno tolto il db killer
Mmmm, allora ti si sentirā da lontano a Verona!
-
Citazione:
Big Marino
si mi anca andarō de la salumera, ma ti dove che te va te se rovini, contine denovo quela dela machina cussė ridemo un poco.
un giorno te la ga ciolta, te ga rivado a far 200 mt. si e no.
te go dito che fumar erba fa mal
iera quella che te me ga passado ti sempio.........
te vedi che te sono imbriago............................
5 mesi per un braccio.....................................
e mi adesso son pimpante e giovane!!!!!!!!!!!!!!!!!
Citazione:
Gian
.......ahahahahahahahaha.....la BOBCAR.....
BoB car porta birre e stinchi con patate..................cio ara che gaveno il mini camper per le feste in moto
Citazione:
lorisss83
buona fortuna,io č da lunedė ke sono tra letto e divano cn febbre ke oscilla dai 38 ai 39e mezzo.una tosse esagerata e male alle ossa...questa australiana č proprio potente...
ma cosa ti lamenti del servizio dell'austaliana ,,,,,,,,,,,volevi una cubana??????
Citazione:
Big Marino
alla pių sporca te vien con mi in moto te carigo come zavorrin istrian
-
come moto : una VIRUS :laugh2:
-
Citazione:
papitosky
come moto : una VIRUS :laugh2:
:risate2::risate2::risate2::risate2::risate2::risate2:
-
l'italiano per favore...non capsco nulla...