Visualizzazione Stampabile
-
Citazione:
Originariamente Scritto da
totino
picca babbiu...ca sinnò viegnu duacu, ti rugnu un muzzicuni 'ntu cuozzu e ti scippu u schialatru:)
ALLORA , dammi un po' x decifrare e ti rispondo :biggrin3:
-
scherza poco....perchè se no vengo li, ti do un morso sul collo e ti strappo via lo scheletro.......
delicatissima questa, eh?
-
Citazione:
totino
scherza poco....perchè se no vengo li, ti do un morso sul collo e ti strappo via lo scheletro.......
delicatissima questa, eh?
come un cannolo siciliano direi :fisch:
xo' un po' si capisce ,nn e' del tutto indecifrabile il vostro dialetto ,ovviamente se lo sentissi invece che leggerlo nn ci capirei una mazza ,giusto??
comparuzzo totino che dici ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
-
Citazione:
EIKONTRIPLE
come un cannolo siciliano direi :fisch:
xo' un po' si capisce ,nn e' del tutto indecifrabile il vostro dialetto ,ovviamente se lo sentissi invece che leggerlo nn ci capirei una mazza ,giusto??
comparuzzo totino che dici ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Comu fazzu a non quotariti, ppi na vota ca c'azzittasti!!!
-
ue' saracinu ,volevo ditti ca me fa' piaceri di risentitte a stu forum de connuti , che ti sia messu alle spalle le rogne ,mi capisti ahhhhhhhhhhhhh
anchiu scherzai ,ma sempre per scherzare ahhhhhhhhhhhhhh , ieri parlai con un mio operaiuzzu siculo e mi pallo di babbaluci ,li conosci ??
-
sudru u senti nan capisci n cazzu
-
Citazione:
EIKONTRIPLE
ue' saracinu ,volevo ditti ca me fa' piaceri di risentitte a stu forum de connuti , che ti sia messu alle spalle le rogne ,mi capisti ahhhhhhhhhhhhh
anchiu scherzai ,ma sempre per scherzare ahhhhhhhhhhhhhh , ieri parlai con un mio operaiuzzu siculo e mi pallo di babbaluci ,li conosci ??
I babbaluci su troppu bboni di manciari ca sassa!!!
Ma i 'ntuppateddi su megghiu!!!
-
Citazione:
Saraceno
I babbaluci su troppu bboni di manciari ca sassa!!!
Ma i 'ntuppateddi su megghiu!!!
intuppateddi ?????
che sono ????
-
Citazione:
EIKONTRIPLE
intuppateddi ?????
che sono ????
A stissa famigghia di babbaluci!!! Ma cchiu bboni!!!
-
u saracinu si cala macari i petri