ormai lo avete preso per un pappone!!
e vaaaaaiiiiiii con la tunegirl!!:laugh2::laugh2:
Visualizzazione Stampabile
TRIUMPH USB STARTER KIT
For Keihin or Sagem ECU(Triumph version), this includes the USB TuneBoy cable, diagnostic software and one TuneEdit key, This is everything you need to make custom maps and diagnose faults for your Triumph with the Keihin or Sagem ECU. This supports all Triumphs including the Rocket III, Rocket III Classic, 1050 Speed Triple, 1050 Sprint, Daytona 600,650 and 675. Includes 675 Race kit ECU tune. $499
(AUD)
TUNEBOY USB CABLE & DIAGNOSTIC SOFTWARE ONLY
This option provides the cable and diagnostic software (Sagem and Keihin ECU's) but does not allow downloads of mapping info to the ECU. This option is included in the USB starter kits. If you select this option please mention in the PayPal transaction which cable you require, Triumph, Aprilia, Benelli or KTM. $339
(AUD)
scusate l'ignoranza... e per non far casini... una costa 499 dollari, circa 290 euro e l'altra 339 circa 197 euro....
cosa cambia dalle versioni?? mi date un consiglio così posso spendere..!!!:D
devi acquistare lo starter kit, da 499 dollari australiani.
Comprende il cavo + chiave di accesso per una sola centralina + software ( scaricabile dal sito gratuitamente ).
L'altra comprende il cavo e il software senza la chiave di di accesso per la centralina.
thank's!!
qualcuno ha un cavo tuneboy da vendere?
Qualcuno mi può aiutare a trovare il programma per rimappare la centralina della mia street per scarico basso???
Per favore aiutatemi.
guarda se trovi qualcosa qui:
http://www.forumtriumphchepassione.c...poste-154.html
Overview
TuneECU - Links
è il primo link che si trova cercando su goole la frase rimappare centralina street...
Thread del 2007. Chiudo