Visualizzazione Stampabile
-
Citazione:
Originariamente Scritto da
limbo
corajooo, co sta brina!
misty, ti ho visto fare le pinne davanti al mercatone di noventa......che tristezza,:biggrin3::biggrin3::biggrin3:
non l'ho fatto apposta è che avevo fretta e freddo:freddo::freddo::freddo::freddo:poi la moto ha fatto il resto:wtcp::wtcp::wtcp:
-
Citazione:
giorgiorox
bravi tosi..... massa fredo (in realtà so stà a casa col can....)
alla prossima
P.S. Ghe iera anche chel cuea de Fulvioz.....:biggrin3::biggrin3::biggrin3:
el batesimo del giasso
Sì sì el ghe iera, no l'è na figa che sta casa e pò el ga l'usma de provar a moto nova!!! :biggrin3: Ciao beo...
-
EHI BAGIGIOOOOOOO MANDAME EL TO NUMERO DE CELL COSIII EA PROX VOLTA TE CIAMOOOO!!!!! A PROPOSITO FRADEL A QUANTO SEI I PISTACCHI ROSTIII AL KG?????? VAI LILO TE MANCAVI SOOOO CHE TIIIIIIIIIIIII OLA FRADELLLL:ph34r::ph34r::ph34r::ph34r::wacko::wacko:
-
fulvioz aea fine te ga razon..... la mia xè solo invidia xkè non so vegnesto e voialtri ve sì trovà e ve si divertiii... ;-)
ciao beo se catemo la prox volta.....
ps: (mi son el power ranger nero...... ;-)
-
Citazione:
limbo
a ma non fa ridere....mi fa tristezza:cry::cry::cry:.......:biggrin3::biggrin3:
Credimi Limbo, solo perchè non hai visto la scena! :biggrin3:
-
molto carine le foto!!!
lo zio Fulvioz con la motina!!! :biker:
eh lo so che faceva freddo... io sn andata via di domenica....mazza:ph34r::freddo:
:oook::oook::oook::oook:
-
Citazione:
Tiello
fulvioz aea fine te ga razon..... la mia xè solo invidia xkè non so vegnesto e voialtri ve sì trovà e ve si divertiii... ;-)
ciao beo se catemo la prox volta.....
ps: (mi son el power ranger nero...... ;-)
Prova a ritirar pacco, ho un iPhone da provare io!!! :biggrin3:
Citazione:
LAZAVORRINA
molto carine le foto!!!
lo zio Fulvioz con la motina!!! :biker:
eh lo so che faceva freddo... io sn andata via di domenica....mazza:ph34r::freddo:
:oook::oook::oook::oook:
Ouuu motina a chi? :dry:
-
Citazione:
giampippi
Ok, appurato ke molti elementi del tne sono pazzi ad uscire con questo freddo, li saluto calorosamente, sperando di evitargli l'assideramento!
Da fine Marzo ci sarò anch'io! :biggrin3:
x rici: e foto no zeel to forte
x mene: te ghe e massee come heidi
x jonny: salutiarrivati e ricambio
x fulvioz: compagno de paeo su pal...
x misty: tajete el pissetto
x nenet: ghe ze za abbastansa maneghi in gruppo!
x alberto: tajeghe e gome a rici
x ki non conosco dal vivo: benvenuti
dai caro giampi movi le ciapp e vieni via anca ti come gavemo fato noialtri sabo.....pensa ho incontrato i ragazzi che venivano su a teolo ed e stata gia mezza guerra all acceleratore con mene pensa ti pi vanti!!!!a so sempre a bain con chea moto no so bon nare pian:ipno::biker::papa:
-
CIAO BRUTTI, ve go' pensa' tanto tanto e piu pensavo piu brontoavo par non essere anca mi la'.....
speremo che i me daga in drio chea spece de moto se no qua a furia de brontoare no so come che vaga a finire.......
CIAO BEI SPERO DE VEDARE E VOSTRE BROTTE FACCIE PRESTO
-
Citazione:
Grisu
CIAO BRUTTI, ve go' pensa' tanto tanto e piu pensavo piu brontoavo par non essere anca mi la'.....
speremo che i me daga in drio chea spece de moto se no qua a furia de brontoare no so come che vaga a finire.......
CIAO BEI SPERO DE VEDARE E VOSTRE BROTTE FACCIE PRESTO
A mia ze na bea faccia però!!! :biggrin3: Te mancavi brontoleon...