È' corretto.
Stacca tutto e fai il reset come ti hanno spiegato sopra, motore acceso senza mai toccare il gas per circa 15 min
Cmq Tom una volta scrisse che per Triumph ne bastavano meno, se ti colleghi al suo sito vedrai che troverai la risposta al tuo quesito
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Non so del ho fatto...ma la moto va benissimo!
Nuovo TCP Rider




ok, scarico e cavo arrivati, come devo procedere?
EDIT: tutto fatto, molto più semplice del previsto, basta avere pazienza. il cavo cmq va benissimo!
solo una cosa. quando ho fatto la copia della mappa originale, mi sono accorto che si trattava della 20590, ovvero quella per gli Arrow alti, pur montando ancora gli originali... come è possibile?
Ultima modifica di Overpaul; 18/04/2013 alle 06:40


Thank you Tom, my mechanic told me that quite surely the exhaust system has already been changed by the previous owner of the bike; I think that he probably mounted an high-mount system and uploaded the map.
now, with the 20591 map, the bike vibrates and the trasmission is "wobbly" from 1500 to around 3500 rpm. I made a "reset TPS", ignited the bike and left it on for about 10 min, until the light on the program window turned green.
Is there something else to do to prevent this problem?
Thank thank you Tom for your fantastic work!
PS: will you turn your program compatible with BMW bikes in the next future? thank you again...
Hi,
The 20591 also can not be correct, for the original exhaust it must be the 20588.
I'm not the programmer, i'm only the Website operator. I support the programmer (Alain) but as far as I can.
To changes to the software "TuneECU", you have to ask the programmer. But I do not think the BMW-ECU's will be compatible.
Contact_Alain
BR, Tom