Link utili: TCP: il sito Italiano più importante dedicato alle motociclette Triumph
Segui TCP su:
Benvenuto su Triumphchepassione, il Forum Triumph più attivo d' Italia!
Sei nuovo del Forum? LEGGI IL REGOLAMENTO e PRESENTATI in questa sezione. Non sai usare il Forum? Ecco una semplice GUIDA.
Originariamente Scritto da lupocanuto ma chi siti m'priachi???? Casumai 'mbriachi!!!
Casumai 'mbriachi!!! o cucchiti ca si stancu...giallinusu ma cu fu a diriti giallinusu..ca quannu u visti mi fici moriri?
Originariamente Scritto da lupocanuto o cucchiti ca si stancu...giallinusu ma cu fu a diriti giallinusu..ca quannu u visti mi fici moriri? Ie cchi sacciu, non ci staiu capennu cchiù nenti cu stu buddellu!!!
Originariamente Scritto da Saraceno Ie cchi sacciu, non ci staiu capennu cchiù nenti cu stu buddellu!!!
Originariamente Scritto da Saraceno Ie cchi sacciu, non ci staiu capennu cchiù nenti cu stu buddellu!!! n0n ti cunfunniri ka a poi ti finisce come a Bollisconi
Originariamente Scritto da lupocanuto o cucchiti ca si stancu...giallinusu ma cu fu a diriti giallinusu..ca quannu u visti mi fici moriri? a dirici giallinusu iù u sacciu ku fù.
GRANDE MELAAAAIIIIII!!!!!!
Originariamente Scritto da maca a dirici giallinusu iù u sacciu ku fù. Macari iu u sacciu, fù nu zavordo potornisi!!!
Regole del Forum