però ci metto un pò a scriverla...se sbaglio qualcosa me lo dite, o me lo dicete...speta!vado...
Bilancia ascendente Strunzzz
per Padova volevo tirarvi il pacco pero' mi sa' che mi tocca venire ...ma io vengo sempre volentieri![]()
Patata Rasata Fans Club
Non prendere Muttley per il culo, rischi grosso! ...cit.davidMJF
La Storia del WC
Ghe uno che va in ciesa dal prete x confesarse..entra e l'è drio a parlar col prete..el ghe dise "Don Fabrisio, go da contarte" .."contame" ghe ripsonde el prete..e l'altro "gieri sera ho inculà me sorela, le luci l'eran spente, il momento l'era propisio..seto come l'è.." va bon, el prete lo assolve dai pecà e l'uomo torna a casa...il giorno dopo stessa storia.."fabrisio" e il prete "s'eto combinà ancò" e l'altro "le luci l'era spente il momento l'era propisio..ho inculà anca me fradel.." e il prete.."èh..ma alora l'è un visio quel che te ghe.." torna a casa e il terzo giorno si presenta di nuovo dal prete "sa ghe de novo" ghe domanda el prete..e mentre l'altro l'è drio a risponderghe se spegni tute le luci..e te visto che il prete el sa rampicà su la croce in alto..quando le luci le sa impisà de novo, l'omo ghe domanda al prete "com'ela che sito li insima?"..e il prete.."cissà parchè..le luci l'era spente, il momento l'era propisio..ma no se incula mia Don Fabrisio!!!!!"
non avrà gli occhi ma un calcio bello assestato lo sente...
Ultima modifica di JL.; 04/12/2007 alle 12:44 Motivo: UnionePost automatica
Bilancia ascendente Strunzzz