pero quando arriva aiutatemi che mi picchia ........steo tu sei lunico che lo conosce....sarà incazzato
pero quando arriva aiutatemi che mi picchia ........steo tu sei lunico che lo conosce....sarà incazzato
io......in mezzo al mondo
no...e poi se s'incazza, lo facciamo bannare!!!
metti un po' di benza sopra un termosifone e inala a pieni polmoni
Alla fine abbiamo visto due film di guerra. Apocalypse Now e Rocco invades Poland. ZIOFURBISSIMO
finio???
no se ghe ne parla manco, go de romperme ancora do osi prima de darghela.
te vojo veder, e po dopo decidaremo che se che ga el fisico de vecia
ma ara de dove che vien la predica, te son andada do volte in moto e te se ga rovinado per tuta la vita.
bruta, vecia, storta e mal fata
ciao vecio, sorry ...... over
si mi anca andarò de la salumera, ma ti dove che te va te se rovini, contine denovo quela dela machina cussì ridemo un poco.
un giorno te la ga ciolta, te ga rivado a far 200 mt. si e no.
te go dito che fumar erba fa mal
Ultima modifica di Big Marino; 08/01/2009 alle 09:12 Motivo: UnionePost automatica
“L'amico è quello che al momento giusto te lo mette in quel posto"
te picchio??
no te ga solo una fortuna che no te sta quà vizin. altrimenti anca con una man faria un polpeton de ti, e po ghe lo daria ai gati
oggi ho già annusato, sai cosa? diluente nitro
provare per credere, incomensurabile effetto
ma chissà mi avranno tolto il db killer
Ultima modifica di Big Marino; 08/01/2009 alle 09:16 Motivo: UnionePost automatica
ma scuseme xe un toco che parlè de para/porta oio....ma seo queo che se mette in toea?.....perchè se a xe cussi ve serve anca el porta aseo e quei pal sal e pal pevare.......a proposito dove xe che se magna?
......si o so dago i numari....ma se non viena caldo par andar via in moto devento mato.......
![]()
Odio "quasi" TUTTI gli scooteristi!!!!
io QUOTO il presidente...dove se magna??? e vai col caldo!!!
e poi Big...non trattare male Lady...te gà capio???!!
come che te capiso, o ostia come che te capiso.
andando de sto paso sto ano me la dimentico la moto.
spero che sta altra setimana i me operi ai osi, po devo entro magio far l'operzion ai nervi, e po dopo riabilitasion, no sto ano vegnaro a far de apri pisda co l'auto. no me lasè a casa de sicuro