Ahhh finalmente so in leto... che corse a tornar indrio casa... tutta la riviera del brenta di notte... che spettacolo... con anche birin al Tam tam village (aho gavevo sen!!) hehe
Grassie de tutto... mi ha fatto piacere conoscere un pò di facce nuove.... la Principessa... ahhh che spettacolo.. che occhi... La flavia... che no vede eora de riaver la so moto pa girar.... e poi sentir un pochi de scarichi VERTI... Chobin te ghe un scarico che pare un concerto de contrabbassi..... Johnny a ti te parte SEMPRE l'emboeo eh! AHAHAH che impenada eh... pure col brivido che te sbrissa l'acceleratore AHAHAHAH ... grassie de tutto a tutti quanti.. no vojo desmentegar nessuno eh!ma sopratutto GRAZIE GRAZIE della vostra... tanta SIMPATICISSIMA COMPAGNIA!!!! Buona notte a tutti....![]()
Ultima modifica di verybastardinside; 12/06/2009 alle 00:08
Bruno VeryBastardInside
IMPOSSIBLE IS NOTHING, IMPOSSIBLE IS MY SPEED TRIPLE

Anca mi son a casa,
Ma co legio cos che scrivi el Bruno me vien de vomitar la matriciana con le patate.
Ma te vedi VBI el B.o.B. se bel anca per quel, bea gente de compagnia e po te vol meter anca bee fi... (opss no se pol dir)
Anche io debbo dire grazie a tutti quanti per la bella compagnia, è un pò lontanuccio per me ma ne vale la pena.
Fioi deve de far
“L'amico è quello che al momento giusto te lo mette in quel posto"

penso a ve sia ndata de lusso ieri sera,mi invese vegnendo casa da lavorar ho ciapà tanta dechell'acqua che sol Dio sa,iera anni che no ghe ne ciapeo tanta cusi mamma mia...
adesso si che a moto a se tutta sossoeona....ma sosoeona tanto.....
son riva casa che i peri i sxera completamente allagai,gnanca l'antipioggia no ga tegnuo del tutto,sol che i peri par fortuna va...

Gavemo de far una classifica de i scarighi verti, con stupor go visto che anca el mio sfiama un poco, un poco poco però no miga come quel de VBI. che se una fogna mobile.
ogi se go voja postaro do foto de quei mati che jera presenti jeri sera.
“L'amico è quello che al momento giusto te lo mette in quel posto"