Visualizzazione Stampabile
-
Citazione:
Originariamente Scritto da
totino
ruminica scannu quattru 'atti e vi ricu c'accattaiu cunigghiu:)
Megghiu si a tripleh ci rici ca è pollo, annunca non ni mancia!!!:tongue:
-
la mugghiera e fuora a travaghiari ,isolani mi sapesti diri come se cucinanu le uova in carrozza che saccio e' una specialita' sicula?? o mi sbagghiu?
mi sembra toast , mozzarella e uova,poi si frigge???
amuninne aiutassimo un picciotto romagnolo
-
Citazione:
EIKONTRIPLE
la mugghiera e fuora a travaghiari ,isolani mi sapesti diri come se cucinanu le uova in carrozza che saccio e' una specialita' sicula?? o mi sbagghiu?
mi sembra toast , mozzarella e uova,poi si frigge???
amuninne aiutassimo un picciotto romagnolo
Si chiamunu mozzarelle in carrozza!!! Sceccu!!!
Si cumincia 'mpanannu 'nta muddica e 'ntall'ovu u pani pì tost, poi si junci a mozzarella e a fini si frijunu!!!
-
Citazione:
Saraceno
Si chiamunu mozzarelle in carrozza!!! Sceccu!!!
Si cumincia 'mpanannu 'nta muddica e 'ntall'ovu u pani pì tost, poi si junci a mozzarella e a fini si frijunu!!!
va buono ,ma a mozzariella sa' da mettiri tra le fette di toast ,e poi si (aspetta che faccio copia incolla) 'mpanannu 'nta muddica e 'ntall'ovu u pani pi' tost.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
-
Ti spiegu io comu si fannu
Sbatti le uova in un piatto, in un altro piatto metti la mollica di pane già col sale. Poi tagli la mozzarella a fette spesse e ne metti due fra due toast.
Fatto questo bagni il toast imbottito nell'uovo e poi nella mollica tenendolo stretto senza farlo aprire: finiti di impanarli passi a friggerli con un pò di olio caldo in padella, finchè non diventono dorati. Alla fine mangitilli e viri comu tasciali
-
Citazione:
EIKONTRIPLE
va buono ,ma a mozzariella sa' da mettiri tra le fette di toast ,e poi si (aspetta che faccio copia incolla) 'mpanannu 'nta muddica e 'ntall'ovu u pani pi' tost.
ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Cu copia e 'ncodda non vali!!!!:tongue: :tongue:
-
Uora minni vaju, ni liggemu rumani!!!
Ciao beddi!!!
-
Citazione:
Saraceno
Cu copia e 'ncodda non vali!!!!:tongue: :tongue:
minghia facesti piacere a mia ............comparuzzo mio sei diventato ahhhhhhhhhhh , se in romagna abbi da venire un vinuzzo tavi da offrire .:biggrin3:
-
Citazione:
Saraceno
Cumpari e cummari siciliani, oggi mi vinni 'nta testa na pinzata finuminali!!!
Picchì non ni scrivemu 'nta noscra lingua ca iè accussi bedda e cassariusa di 'ntenniri pi li scunchiuruti pulintuna???
Iù ci sugnu quannu ama a parrari in siciliano mi piascscs
-
Citazione:
maca
Iù ci sugnu quannu ama a parrari in siciliano mi piascscs
Megghiu taddu ca mai!!
Sulu ca ora minnaiu a iri!!!
Spettu genti o residence!!!