Originariamente Scritto da
Pelledorso
C credo che lo rifaresti ad occhi chiusi

!
Fare la bella vita a venessia da studente lavoratore con appartamento in centro storico.......... non ha prezzo per tutto il resto c'è mastercard!
Cmq la tua storia non può essere assolutamente paragonata ad una giornata da turista!!!
T descrivo la mia giornata da turista povero desgrazià!
Parto da rovigo in macchina perché xè più conveniente del treno!
Provo a parcheggiare tra mestre e marghera in un parcheggio privato a pagamento di una scortesia ignobile (mi fa entrare e po el me dise va fora che non ghe xè posto

).
Poco male parcheggio in una strada dispersa a marghera!
Ciapo el bus ovviamente faccio il portoghese perché de nà biglietteria automatica non ghe ne xè nemmeno l'ombra!
Rivo in piazzale roma passeggio sul meraviglioso ponte de Calatrava (già tutto in rovina) rivo davanti ea stasion dei treni e voria ciapare el bateo actv par n'dare in piassa san marco!
Fila kilometrika de turisti mezz'ora de coda... dò bilietti quindase euro validi un'ora!
De novo fila kilometrica all'imbarcadero timbro el biglietto........passa nà mezoretta e non riva nessun bateo actv!
Di fronte l'imbarcadero ghè xè un'ambulanza e chiedo: passa miga i vaporetti unquò?!?
El tizio me risponde: no beo ghè xè na manifestasion in canal grande (me pare ea vogalonga) ti ghà da andare a piè!
Alzo i tacchi me butto ea picoa in copetta e me fasso 1 ora de camminata fin piassa san marco!
Rivo............ e ghe xè el delirio de gente .........

In preda al panico che la picoa me diga: papà me scappa la cacca e me fiondo de novo all'imbarcadero a ciapare el bateo actv col biglietto scaduo ma non utilizzato!
Rivo in piazzale roma altri dò euri e 40 par rivar fino al parcheggio dove avevo la macchina

!
Sicuramente i tuoi tre anni non li hai vissuti così